Despre noi
TITAN
Bagaje în stilul de viață german - Trolere ce definesc progresul
TITAN – Creator de tendinţe, inovator şi lider de piaţă!
Care este reţeta succesului Titan? "Gândește în spiritul progresului! Acționează rapid! Servește în mod intuitiv! Comunică în întreaga lume! În fiecare zi, aceste imperative ne schimbă percepția asupra lumii și interacțiunile de fiecare zi, accelerându-ne în același timp dorința de a ne însuși toate genurile de inovații.
Deoarece suntem creatori de tendințe (trendsetters), inovatori și lideri de piață, încercăm în permanență să ne dezvoltăm produsele. În acest sens, colaborăm la nivel național și internațional cu experți din domeniul fabricației și procesării de mase plastice, precum și al tehnologiei și construcției dispozitivelor de încuiere. Pe lângă producția noii serii PRIOR în Germania, și în materie de design contăm pe marca “Made in Germany”. Întreaga colecție a fost concepută și dezvoltată în Germania.
Dar nici asta nu este suficient, fiindcă nu ne caracterizează doar pasiunea/angajamentul și înaltele exigențe pe care le avem de la noi înșine – calitatea, centrarea pe client și relațiile corecte cu partenerii noștri sunt celelalte elemente care ne întregesc portretul.
Standardele înalte pe care le avem sunt apreciate și la nivel internațional: TITAN este reprezentată în 30 de țări, iar numărul acestora crește.
Pe lângă toate acestea, ne-am propus ca pe viitor să ne extindem și mai mult implicarea în și pentru Germania. Progresul continuă."
Ca un adevărat “trendsetter” și un lider de piața la nivel internațional în producția și distribuția de bagaje, Titan își dezvoltă produsele într-un mod sustenabil, respectând cele mai înalte standarde de calitate. Experți din Germania și nu numai, din domenii precum producția de plastic și accesorii, în colaborare cu designeri de produs renumiți, realizează trolere atrăgătoare din punct de vedere estetic, rezistente și ergonomice
Seria de suces PRIOR poartă marca “Made in Germany” și întreaga colecție este concepută în Germania.
PRIOR este o serie specială, concepută pentru utilizatorii cu cerințe de siguranța maximă, iar seria X2 este una dintre cele mai apreciate datorită design-ului, finisajelor și culorilor deosebite, fiind unul dintre cele mai longevive modele (peste 20 de ani de producție).
Printr-o eleganță desăvârșită se remarcă seria XENOX Deluxe, o serie care se adresează călătorului inițiat, rafinat, cu standarde înalte atât pentru siguranță, cât și pentru aspect.
Toate aceste trolere au însă în comun anumite caracteristici: carcasele dure, dar elastice fabricate din Senolite® sau policarbonat, cu maner telescopic, închidere TSA, roți duble cu rotire silențioasă 360°, compartimentare funcțională și atractivă.
De 35 de ani TITAN oferă clienților săi calitate și fiabilitate, având distribuitori în peste 30 de țări. Din 2018 TITAN este prezent și în Romania EXCLUSIV prin www.inbagaj.ro.
Travelite - O tradiţie în excelenţă din 1949
De la înființarea sa în 1949, Travelite a fost specialistul german în bagaje ușoare, funcționale și durabile. Gestionată în familie încă de atunci, compania este condusă de a treia generație a familiei fondatoare. Produsele Travelite sunt cunoscute și respectate pentru calitatea lor ridicată și gradul ridicat de funcționalitate inovatoare. Produsele Travelite sunt proiectate și dezvoltate în Germania, cu atenţia tipic germană concentrată pe procese şi pe calitate.
Produsele Travelite sunt întotdeauna fabricate folosind cele mai recente descoperiri în ceea ce priveste materialele, accesoriile și tehnologia de fabricație. Toate etapele procesului de fabricație sunt monitorizate în mod continuu pentru a asigura cele mai înalte standarde de calitate a materiei prime și de manoperă. Travelite pune mare accent pe menținerea unor standarde sociale și etice ridicate la locul de muncă.
Garanție
Procesul de fabricație al produselor TITAN face obiectul unor controale constante. La rândul lor, diversele materii prime și accesorii sunt riguros evaluate înainte de a fi utilizate efectiv. Dacă totuși aveți întrebări în legătură cu un produs TITAN, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:
TITAN oferă un termen de garanție de 3 ani, în timp ce garanția pentru trolerul cu cadru PRIOR de la TITAN “Made in Germany” este de 5 ani.
Aceste garanții sunt valabile în următoarele condiții:
Se pot face reclamații numai pentru defectele materiale și cele cauzate de o manoperă necorespunzătoare. Nu sunt luate în considerare deteriorările cauzate de manevrarea incorectă, supraîncărcare, accidente, acizi/solvenți chimici, temperaturi extreme, apă, uzura normală apărută în urma utilizării sau manipulările incorecte de către alte persoane etc. În cazul în care produsele sunt defecte, aveți dreptul să depuneți o reclamație în termenele prevăzute de lege.
Talonul produselor TITAN conține și un talon de garanție. Talonul de garanție, completat și ștampilat, împreună cu chitanța, reprezintă dovada cumpărării și trebuie păstrat în acest sens. În cazul în care nu există un talon de garanție atașat la produsul respectiv, pentru a se beneficia de garanție este suficient să se prezinte chitanța ca dovadă a achiziției.
Pe durata termenului de garanție, vânzătorul de la care ați cumpărat produsul este punctul dv. de contact în cazul deteriorării acestuia. Vânzătorul are capacitatea de a vă rezolva problema. Din motive de organizare, reclamațiile trebuie soluționate prin intermediul magazinului acestuia. Dacă aveți întrebări, aveți și posibilitatea de a ne contacta direct la sediul nostru central, cu ajutorul formularului de contact, urmând să găsim o soluție satisfăcătoare la problema cu care vă confruntați.
De asemenea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele recomandări: După fiecare călătorie, pentru a descoperi eventuale deteriorări, verificați-vă imediat bagajele cât timp acestea se află în zona de ridicare a bagajelor (dacă este posibil, înainte de efectuarea formalităților vamale). Dacă observați deteriorări ale bagajelor cauzate de manipularea defectuoasă, faceți neîntârziat o reclamație în acest sens, atât verbal cât și în scris, la ghișeul de informații al transportatorului (linie aeriană, companie de transport, firmă de transport cu autocarul etc.) și cereți confirmarea în scris a acestora. Înregistrarea imediată la transportator a deteriorărilor duce în general la rezolvarea promptă și generoasă a reclamației. Vânzătorul specializat vă va ajuta cu siguranță să întocmiți corect o reclamație elaborând o evaluare/estimare de cost. Dacă este posibil, încheiați o asigurare suplimentară pentru bagaje.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.